Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

GAIP

GAIP (Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública)

La principal funció de la GAIP és atendre les reclamacions de la ciutadania contra la desestimació de sol·licituds d’accés a la informació que prèviament hagi formulat. Es pot reclamar davant la GAIP contra qualsevol administració, entitat o empresa pública de Catalunya.

Reclamació davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP)

Podeu fer una reclamació en els casos següents:

  1. Si heu presentat una sol·licitud d’accés a informació a una administració o ens públic de Catalunya i no heu obtingut resposta transcorregut el termini d'un mes
  2. Si no us han lliurat tota la informació
  3. Si l’Administració ha desestimat total o parcialment la vostra sol·licitud d’accés a informació a una administració o ens públic

Tràmit per efectuar una reclamació davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP) 

Enllaços

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • WC Publics
  • Ajuts Patrimoni 2021
  • Síndic de Greuges
  • Govern obert > Infoparticipa
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manresa
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat