Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 21 de novembre de 2019

Imatge de la notícia
18/11/2019

 

Resolució

 

Valentí JunyentTorras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

  1. Article 21 dela Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donadaperla Llei57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós dela Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  1. Acord del ple d’1 de juliol de 2019, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 16, amb caràcter ordinari, per al dia 21 de novembre de 2019, a les 17 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment que per manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTES ANTERIORS

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de les actes de les sessions plenàries número 13, 14 i 15, dels dies 16, 17 i 21 d’octubre de 2019.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.-     Donar compte de la resolució del segon tinent d’alcalde, núm. 12084, de 23 d’octubre de 2019, sobre contractació en règim laboral temporal i per màxima urgència, d’una persona per a realitzar tasques d’administrativa.-

 

2.2.-     Donar compte de la resolució del regidor de Presidència, núm. 12464, de 31 d’octubre de 2019, sobre modificació de l’horari de funcionament de les oficines del Registre Central de Documents de l’Ajuntament de Manresa.-

 

2.3.-                Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 12379, de 29 d’octubre de 2019, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 25/2019, dins el Pressupost municipal vigent.-

 

2.4.-                Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 12853, de 8 de novembre de 2019, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 26/2019, dins el Pressupost municipal vigent.-

 

2.5.-     Donar compte de l’informe d’Intervenció sobre control financer de l’exercici 2018.-

 

2.6.-     Donar compte de l’informe d’Intervenció del resum anual del control intern de l’exercici 2018.-

 

2.7.-     Donar compte dels Informes d’Auditoria del registre comptable de factures dels exercicis 2017 i 2018, elaborats per la Intervenció Municipal.-

 

2.8.-     Donar compte del Pla Anual de Control Financer per a l’exercici 2019, elaborat per la Intervenció Municipal.-

 

2.9.-     Donar compte de l’informe trimestral de Tresoreria sobre la llei 15/2010, de 5 de juliol, per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials (3r trimestre 2019).-

 

2.10.-   Donar compte de l’informe d’Intervenció sobre l’article 13.6 de la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d’abril, d’Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera, relatiu al període mitjà de pagament a proveïdors (3r trimestre 2019).-

 

2.11.-   Donar compte de l’informe d’Intervenció relatiu a les dades d’execució del pressupost corresponent al tercer trimestre de l’exercici 2019.-

 

2.12.-   Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 13112, de 18 de novembre de 2019, sobre designació de la Tècnica de grau mitjà de gestió, senyora Mireia Jiménez Segura, com a lletrada municipal.-

 

 

3.         ÀREA D’ALCALDIA-PRESIDÈNCIA

 

3.1.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, la delegació a la Junta de Govern Local de la competència per a la modificació anual del preu públic “Manresa Salut i Esport”. (SGR.CTP-32/2019).-

 

3.2.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de l’acord del Ple de 18  de juliol de 2019, de designació de representants de la Corporació en entitats i organismes que requereixen representació municipal. (SGR.CTP-33/2019).-

 

 

4.         ÀREA DE SERVEIS GENERALS

 

4.1       Regidoria d’Hisenda

 

4.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’expedient de la 2a pròrroga del contracte de subministrament de la infraestructura corporativa de seguretat perimetral – Exp. S 3/14. (CON.EXE-72/2019).-

 

4.1.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau de l’autorització de la modalitat de despesa plurianual per afrontar el conjunt de fases d’obres previstes a l’Antic Col·legi de Sant Ignasi.-

 

4.1.3.-  Dictamen sobre aprovació, si  escau, de la modificació de la classificació del sector públic local depenent de l’Ajuntament de Manresa.-

 

4.1.4.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 27/2019, dins el pressupost municipal vigent.-

 

 

5.         ÀREA DE TERRITORI

 

5.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Mobilitat

 

5.1.1.-  Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació puntual del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Manresa, Creu del Tort.-

 

 

6.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

6.1       Regidoria delegada de Cultura i Festes

 

6.1.1.-             Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases reguladores i de la convocatòria de la 13a edició del Premi de Fotografia “Memorial Modest Francisco”. (SUB.BCO 2019/16).-

 

6.2       Regidoria delegada d’Esports

 

6.2.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la liquidació de la distribució de beneficis de la concessió d’obra pública que consisteix en la construcció i explotació d’un complex cívic, cultural, esportiu i de serveis anomenat Complex Nord les Bases. (CON.EXE 2019/64).-

 

6.2.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la liquidació dels ingressos afectats a la promoció cultural i esportiva (anys 2017 i 2018) de la concessió d’obra pública que consisteix en la construcció i explotació d’un complex cívic, cultural, esportiu i de serveis anomenat Complex Nord les Bases. (CON.EXE 2019/65).-

 

6.2.3.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’aprovació de la presentació a la Federació Catalana de Basquetbol de la candidatura de la ciutat de Manresa per obtenir la designació de Capitalitat del Bàsquet Femení 2021 i aprovació del dossier justificatiu. (AJT.DIC 2019/10).-

 

 

7.-        PROPOSICIONS

 

7.1.-     Proposició del Grup Municipal de Fem Manresa contra la instal·lació de la incineradora de residus a Cercs.-

 

7.2.-     Proposició del Grup Municipal de Fem Manresa per canviar el nom de la Plaça Espanya.-

 

7.3.-     Proposició del Grup Municipal de Fem Manresa en suport al poble bolivià i al govern deposat pel cop d’estat a Bolívia.-

 

7.4.-     Proposició del Grup Municipal de Cs per a la defensa de la igualtat de tracte entre les parelles de fet i els matrimonis en l’accés a la pensió de viduïtat.-

 

7.5.-     Proposició dels Grups Municipals d’ERC i JxM per fer un estudi sobre els serveis municipals i la possibilitat d’assumir la gestió directa dels serveis municipals externalitzats.-

 

 

8.-        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

9.-        Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

10.-      Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 44, 45, 47, 48 i 49, que corresponen a les sessions dels dies 8, 15, 22 i 29 d’octubre i 5 de novembre de 2019, i de les actes 41 i 42, que corresponen a les sessions amb caràcter públic dels dies 24 i 30 de setembre de 2019.-

 

11.-      Donar compte d’escrits que acrediten recepció d’acords adoptats pel Ple de l’Ajuntament de Manresa.-

 

 

12.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.-

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat