Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 24 de gener de 2018

Imatge de la notícia
21/01/2019

 

Resolució


Valentí JunyentTorras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

  1. Article 21 dela Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donadaperla Llei57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós dela Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  1. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 1, amb caràcter ordinari, per al dia 24 de gener de 2019, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment queper manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària número 11/2018, del dia 20 de desembre de 2018.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 12464, de 17 de desembre de 2018, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 21/2018, dins del Pressupost municipal de l’exercici 2018.-

 

2.2.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 12686, de 20 de desembre de 2018, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 22/2018, dins del Pressupost municipal de l’exercici 2018.-

 

2.3.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 12681, de 20 de desembre de 2018, sobre aprovació del Protocol d’actuació de Protecció Civil per l’arribada del Carter Reial, que va tenir lloc a Manresa el dia 29 de desembre de 2018.-

 

2.4.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 12929, de 28 de desembre de 2018, sobre aprovació del Protocol d’actuació de Protecció Civil de la Cavalcada de Reis 2019, que va tenir lloc a Manresa el dia 5 de gener de 2019.-

 

2.5.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 12889, de 28 de desembre de 2018, sobre substitució del titular de l’Alcaldia durant el període comprès entre el 29 de desembre de 2018 i l’1 de gener de 2019, ambdós inclosos.-

 

3.         ALCALDIA PRESIDÈNCIA

 

3.1.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’autorització al Consorci del Bages per a la Gestió de Residus per a l’aprovació de l’Oferta Pública d’Ocupació de l’any 2019.-

 

3.2.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, del règim econòmic dels càrrecs electes municipals amb efectes d’1 de gener de 2019.-

 

4.         ÀREA DE TERRITORI

 

4.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

4.1.1.-  Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, del Pla Especial Urbanístic dels Camins de Manresa.-

 

4.1.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, del text refós de la Modificació Puntual del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Manresa. Oratori de la Cova.-

 

4.1.3.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació puntual del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Manresa. Nous espais lliures entorn Anònima.-

 

5.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

5.1       Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

5.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, del Pla d’acció 2019-2021 “Manresa ciutat amiga de la gent gran”.-

 

5.2       Regidoria delegada d’Ensenyament i Universitats

 

5.2.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la sol·licitud d’adhesió de l’Ajuntament de Manresa a la Xarxa d’Escoles Bressol Municipals (XEBM), impulsada per la Diputació de Barcelona, acceptació del contingut del Protocol d’adhesió i designació de representant.-

 

5.2.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la sol·licitud d’adhesió de l’Ajuntament de Manresa a la Xarxa d’Escoles Municipals de Música i Arts (XEMMA), impulsada per la Diputació de Barcelona, acceptació del contingut del Protocol d’adhesió i designació de representants.-

 

6.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

6.1       Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

6.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de les retribucions del personal al servei de l’Ajuntament de Manresa amb efectes d’1 de gener de 2019.-

 

7.         PROPOSICIONS

 

7.1.-     Proposició dels Grups Municipals de CDC, ERC, PSC, C’s, DM i del regidor Miquel Davins Pey per a l’impuls de la Reforma Horària i la modificació de l’horari de les sessions ordinàries del Ple municipal.-

7.2.-     Proposició dels Grups Municipals de DM i CUP per declarar Manresa antifeixista i en favor de la convivència en la diversitat.-

 

8.-        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

9.-        Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

10.-      Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 59, 60, 62 i 1, que corresponen a les sessions dels dies 11, 18 i 27 de desembre de 2018 i 8 de gener de 2019, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 55, del dia 13 de novembre de 2018.-

 

11.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.-

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat